sweet sunday

hej, min helg har vart underbar;)
kan skriva lite småt o den!
torsdag; jag vaknade upp, fixade mig och mötte emelie som ätit hos sin farmor..
sen drog vi hem till henne emilia kom även, vi bara myste o lite sånt! jag sov även där!

vaknade upp på fredag, jag o emelie drog ner till stan,fick med mig ett par byxor o en bikini topp hem;)
det va en förunderbar dag det med:)
sen drog ja hem, satt vid datan lite men gick o la mig runt 11 kanske?

För i lördags väckte mamma mig o alla andra i familjen klockan 8, för att bege oss mot varberg, vi firade alla maj barn där, alltså ja, mamma o morfar!
VI åkte i mina kusiners nya båt, det va underbart, fast kallt!
Men sen drog ja hem till emelie, sskulle sova där, så vi började laga mat , och åt, robin o mackan va även där, så vi 4 sätte på filmen; barnhemet!
Men klockan ett ringer molle oss, och sägeratt vi ska komma till rasmus för att sova där, så mackan äger att han kör oss på moppen, så vi åkte 4 st på hans moppe, haha men det gic faktiskt skit bra:)
men vi gick la o l oss unt 5 tiden?:)

Idag söndag,vaknade irunt halv 1, o då hade rasmus föräldrar kommit hem, haha!
men ja o emelie drog klocka 1, för hon skulle ut o äta...så nu ligger ja här hemma obara tar det lungt!
skola imon då igen...men det får funka, hopps allt är bra med er! puss


Kommentarer
Postat av: e m i l i a

älskar er!<3

2010-05-18 @ 21:21:11
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0