jag vill ha allt jag inte kan få...

 ....jag vill inte leva så här, jag vill att allt ska vara som då. jag har det bra, men inte som förr, när jag viste att det inte va sant, men vad ska jag tro på nu? jag är förvirad, jag vet inte var jag står...min ensamhet är det ända som just nu är kvar, jag vill le igen, känna mig säker, men tyvärr kan jag inte det!


hejdär, har inte hänt så mkt idag, är rätt trött har inte kunnat sova så mkt inatt!
ialla fall, kl 6 ska vi ha kalas, jag har inget mer att skriva till er, min fantasi är slut och ni ser hur jag mår där uppe!


Kommentarer
Postat av: Karin

Amanda!! Vad har hänt egentligen?? finns om du vill prata!! Lyssnar jätte gärna! <3<3 Du kan alltid ringa mej eller messa mej om vad som helst och närsom helst! Finns alltid där för dej! <3<3

Puss älskar dej<3

2010-05-09 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0