den sjätte maj

hej, ska vi se torsdag idag, dagarna bara rullar fram i rullans takt!
igår fyllde simson år, och idag fyller lovisa år, så grattis till henne:)
På lördag fyller även jag år(y)-även västgöta då, menmen!
Ialla fall...jag orkar inte blogga så mkt nu för tiden, har helt änkelt inte lust!:/
Men det är la bara bra här, varberg i helgen var underbart, även fast det hände som det hände med rasmus:(
men spelade ju även första serie matchen i söndags, som vi vann med 2-1, riktigt bra tjejer!(A)
men vad mer ska jag skriva? jag har inte så mkt intressant för er precis, men jag kan la bjuda på ngr bilder?


fotboll är livet!
efter träningen igår var jag hos emelie på kvällen!
spelade lite boll...:)

när jag var ute med simson innan idag, var så härligt väder!
imon blir simis rakad oxå:)
men nej nu ska jag kolla om AA funkar, gjorde inte det igår, och i mon drar ja o emelie till stan, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0