tisdagg,

hej, skolan idag var helt okej, kort och rätt så skön, bara 3 lektioner ju(y)
Ialla fall, efter skolan så drog jag, o millan ut lite, träffade julia!
Vid ungeför halv 5 följde dom mig till emelie, för jag o emelie skulle på dommarutbildning!
Den va la rätt OK, lång tråkig, men man tjänar ju pengar när man dömer!HAHA
Men annars har det vart hur skön dag som helst, fint väder och allt, våkänslor:)
Imon efter skolan ska jag ialla fall träna, så tror jag inte bloggar fören efteråt!
Och imon ska jag även börja kolla vad jag ska ha med mig till varberg!
Och emelie krya verkligen på dig nu, för du får inte bli sjuk!!!!
Men nejj, ska springa ner i duscken nu, sen måste jag plugga spanska, elr ska jag skita i det?
jag får se senare vad jag orkar o så! Men ha det grymt bra, bloggar ngn senare, oj ingen dusch, blir house nu!
får duscha i pauserna(A)
~hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0