har man tråkigt, så har man


51 frågor när du har tråkigt.

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? dom i skolan
3. Hur lång är du? 165 kanske
4. Vad väger du? ingen aning?
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
flickan som lekte med elden tror ja
6. Skriv hela ditt senaste sms : haha<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? 2 min sen
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg.
11. Mvg i något? har inga betyg
12. När vaknade du idag? typ 6
13. Vilken är din favoritplats? varberg,grekland
14. Vilken plats föredrar du minst? helt ensam utan mobil elr ngt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? den som vet
17. Vad sover du i? trosor, t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
19. Var har du bott/bor? här jag bor nu
20. Tycker du om kinamat? jadå, men rätt ut tjatat
21. Tycker du om kaffe? neh.
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy, elr juice
23. Kan du spela poker? jag är bäst på de, så AA!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja,min syssling
25. Vill du ha barn? ja
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nejj
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder.
30. Är du cool? sjukt cool
31. Kan du rulla med tungan? om jag kan
32. Vem är den roligaste människan du känner?oj, finns många
33. Vad har du för ringsignal? håkan hellström
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nån stans ligger dom la
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en coola kork
36. Kan du byta olja på bilen? vad tror du om mig
37. Vilken var den senaste boken du läste? ingen behöver veta
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - nej.
39. Dansar du i bilen? jag brukar sitta ner
40. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
41. Hur många hål har du? va?
42. Har du någon piercing? öronen?
43. Har du någon tatuering? nejj
44. Gillar du någon just nu? ja
45. Har du provat droger? nej.
46. Provat röka eller snusa? nej.
47. Har du pojkvän/flickvän? på ett sätt:)
48. Vad är ditt mobil nummer? 0709589914
49. Vad ska du göra ikväll? sova?
50. Har du några syskon? ja
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? har abonemang


dagen idag var bra, orkar inte skriva så mkt, har ialla fall tränat och så!

hörs senare imon, ska ner till stan efter skolan med rasmus, franz och emelie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0