lördag morron?


Just nu!

hej, sitt ligger i sängen med datan i knät och världens bästa hund jämte mig som ni kan se på bilden!
Jag vaknade för en liten stund sedan och ska snart gå upp och fixa mig(y)
Blir att vara med emelie idag, vet inte riktigt vad vi ska göra men nåt roligt blir det alltid med henne!
Och just nu om ni vill anteckna elr något, så skiner solen(y)
ge mig vår, för efter vår kommer sommaren<3
Men nej nu ska jag sluta skriva här och gå upp och fixa mig, hörs senare kanske med bilder från dagen?

Här har ni ialla fall lite bilder från igår;


ge miiiig!

Kanske inte den snyggaste bilderna direkt, men det va det jag gjorde igår,
tog kort, satt framför datan, och tröööka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0