torsdag, looov

hej, skolan idag var skän fick sluta 45 min tidigare:)
ialla fall orkar någ inte göra något idag, får se kanske drar till wickan men just nu är det bara 2%
Men det är ialla fall lov nu, hur gött som helst bara!
Hoppas alla får ett bra lov, själv drar jag till varberg imon, bloggar någ innan vi åker!
Men sen på lördag när mamma o pappa åker hem, så stannar jag i emelies stuga tills måndag?
Så kanske inte hör av mig fören dess, om jag inte lånar emelies data en liten stund nere i varberg!
Men nej nu ska jag sluta skriva och plocka uåå lite på mitt rum:))


"danmark 2008, bara tog någon bild, lite suddi o så med, men kolla himlen, ge mig sommmar nu"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0