tisdag och jag gillar vädret

hejj, skolan idag först, gick rätt snabbt bara 3 lektioner ju(y)
vädret va bra idag, kanske inte lika bra som igår men fortfarande braoo!
ialla fall, när jag kom hem satte jag på filmen; the perfect man, men det slutade med att jag somnade!
när jag vaknade ialla fall så kollade jag klart på filmen!
vid halv 6 tiden gick jag ut och träffade millan och julia, men julia drog typ in direkt!
så jag och millan drog och träffade rasmus i en halvtimme typ!:)
Kom hem nys, har bara ätit, men hoppas eran tisdag vart braa!
imon blir det först kalas för jojo kl halv 5, men jag drar kl 5 typ för har träning!
får se om jag hör av mig mer idag, annars blir det kanske inte förren efter träningen, om jag inte hinner slinka in fort och skriva lite snabbt!


~bild från i lördags~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0