tisdag, en sån där kort en

helloj där, skolan idag var helt OK, kort o gå(y)
efter skolan gick jag o rasmus hem ialla fall...
när jag kom hem ringde jag emelie, haha->gumman<3
ialla fall...somnade även och har sovit en lång stund nu, men måste göra engelskan snart, fats tror jag ska sova lite till....hihihi!
Men ja, hoppas allt är bra med er, imon är det lång dag, men samtidigt lång rast, och efter skolan blir det träning, underbart(y)


marken är vit nu igen...

fast denna gång av vitsippor!


Kommentarer
Postat av: haha!!

vad hände i skogen då?

berätta nu amanda!!<3

2010-04-29 @ 16:04:58
Postat av: emilia

hahahahahahah , tänkte som den anonyma :)<333

2010-04-29 @ 19:37:50
URL: http://eemiliad.blogg.se/
Postat av: amanda

anonyma=med millan!

haha men ni borda have no life. men jag älskar er ändå!

2010-05-01 @ 08:05:31
URL: http://amandaasnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0