måndag,

och vädret är på topp!
konstigt någ så kommer inte alla mina inlägg in på bloggen;o så här kommer lite om min söndag;
- mamma väkte mig kl 8, för kl 9 skulle jag och ellen döma mariedals f12 som mötte bergdalen;o
inte så kul men det fick helt änkelt gå....
efter det gick jag hem, duscha fixade mig och så kom millan ner!
vi gjorde mat, makaroner och köttbullar-muuuuums(A)
sen drog vi till wickan, hämtade cajsa och anton på vägen, efter ca en halvtimme hos wickan gick vi till city brämhult, för där var annas om kommit från sjömarken, vi gick sedan och kollade när killarna spelade(brämhult) dom vann med 5-4, bra spelat! Ialla fall det va ju hur rba väder som helst, så vi schteeekte som fan(H)
efter det gick vi till wickan en stund, sen begav sig jag,millan,cajsa,anton och sebbe ner till kransmossen och spelade boll!
vid 8 ungefär gick vi alla utom millan och va med rasmus, som även följde mig hem sen;D
kom hem vid halv 10 kanske tog en snabb dusch och hoppa sen i duschen!



idag; va ju skola, så blev att gå upp tidigt fixa sig, sen ståg millan inför dörren!
vi gick till skolan, hade idrott som första lektionen-.- men funkade...
aja allt möjligt hände, rätt stökigt, men hallå det har vart loooov!
drog hem sen, schteeek för fan, sattt utan för lidl typ en 40 min tror ja vi gjorde?
sen drog vi hem, har nys tränat riktigt skönt, och vi fick även veta att vi ska möta ett kill lag, men vet inte än vilken klubb:s
duschade där nere med emelie, så kom ganska hem nys, elr har ätit och så, och skrivit allt detta, hehe!
Men nej ni får ha det så bra, och om jag inte hör av mig sen, så ses vi imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0