jag helt enkelt orkar inte

hej, jag orkar bara inte blogga nu för tiden, vet inte vrf men har inget sug, och inget att skriva om!
Men ialla fall, igår var det onsdag, hel vanlig dag och sen träning!
rätt lat o så, men det dög...ialla fall, idag (torsdag) va skolan OK, tråkig och så va man trött som fan-.-
men man får bara leva med det;/
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, en helt vanlig dag imon iskolan, o efter skolan drar jag någ med mamma och köper skolavslutnings klänning, och efter det drar jag ner till stan med tjejerna, kortegen är ju imon istan:)
Jag hör la av mig, senare idag, elr imon elr jag kan inte lova något, är så otroligt trött nu för tiden, vet inte vad det är med mig? håller man på att bli sjuk tro?


underbar håltimme i skogen i går, millan,cajsa o henny fattar(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0