måndag, jo det e lov!

hej, eftersom jag är så otroligt smart vaknade jag halv 8 idag!
Kollade på klockan och sprang upp ur sängen och började fixa mig!
När jag sedan stod där med yterklädrena på, kom jag på att det är lov!
Så jag fick ta av mig allt och la mig isängen, somnade om till 9!
haha, ligger ialla fall i sängen nu och käkar bacon snacks(y)
Idag blir det någ att vara med millan, ska smsa och kolla om hon har vaknat!
Men vi kommer säkert hitta på något kul!!
Jag känner att gå upp men samtidigt orkar jag inte, blir någ att ligga kvar här!
Men hoppas ni får en bra dag på första lov dagen, elr alla kanske inte har lov?
men ha en bra dag ialla fall!
puss;*


-bilden är från london! oo vad jag saknar det!
(sudig pga otroligt dålig mobilkamra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0