fredag

hej, blev väkt tidigt imorses för min bror fyller 18 idag!
så grattis till han och rasmus som blir fjortis!;*
kom hem ifrån skolan nys, orkar inte skriva alllt!(ointressant!)
men ialla fall, ska vara med millan snart sen ska vi ha kalas vid 7! tråkigt-OJA!
Men efter det drar någ jag och millan till wickan och kollar film!(yy)
 Myyysigt(yy!
Men jag får se för jag har fys träning med fotbollen imon kl 10!?-.-
Men rätt gött att ha ngt imagen då så man verkligen kämpar!
Men aja, ska sluta skriva nu och smsa millan och kolla hur det blir,
förseten måste plattar håret först: chaoo!;*

(- dåligt med bilder men har inte fått sladen en elr min mobil, så där har ni förklaraingen!)


Kommentarer
Postat av: Becka

är inte det min bild i din header? :s

2010-02-27 @ 13:24:40
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0