en fredag som denna

hej, har verkligen inte hunnit blogga under veckan, har helt änkelt glömt bort:(
Men ialla fall, har spelat match mot kindaholm som vi ann med 6-1, härligt tjejer!
vädret har även vart konstigt, ena stunden 25 grader och strolande sol, och 5 minuter senare spricker himlen upp med ösregn verkligen! tråkigt, men de får funka!
ialla fall, sitter och väntar p mt nu, ´sen ska jag någ träffa millan igen, kanske julia med(y)
va ett tag sen, hehe!
just nu är det uppehåll ute, så det blir la att ta en lite tripp ute:)
och det e ju studiedag på måndag, så man slipper skolan, hehe underbart:)
ska någ bara ta det lungt i helgen nu ändå, blir att tagga match på måndag!:)
Men jag har inte så mkt mer att säga er, hoppas allt är bra med er, och ja e vrkligen ledsen för den super dåliga uppdateringen, men jag hör av mig nästa gång när jag har lust o tid:)
och ni som inte viste, så har jag tat hål i navlen, heheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0