boråsväder-.-

det regnar här iborås, ovanligt...oneeejj!!

hejj, jag vet att jag är usel på att blogga, men jag orkar verkligen inte...jag vet inte vrf men jag har bara inte tid och lust...är inne på datan typ hela tiden, men jag har inte lust och inte en aning om vad jag ska skriva här på bloggen... och jag mår la inte så super bra just nu heller!
Men livet rullar la på, vi är lediga från skolan idag och imon ju, underbart(y)
Idag ska ja vara med emelie, o emilia:) kulkul!
vi ska bara mysa, kolla film o ta det lungt, och verkligen njuta av att vi är lediga!
men nej nu ska jag börja dra mig, har inte lagt in kläderna jag fick sen ja fyllde år:o haha!
men hoppas allt är bra med er:)


Kommentarer
Postat av: e m i l i a

<33

2010-05-13 @ 14:39:00
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0