onsdag, åter skola

hej, skola idag igen då, hade redovisning i so, och det gick la lite si så där...
men ialla fall, vi har ju lång håltimme idag så jag cajsa, o millan drog hem till mig!
tjocka oss med chokladbollar, och jag bytte även om, och blåstarde om lilla cajsa som ramlade på hemvägen!haha
sen drog vi tillbaka till skolan ialla fall, hade engelska och sen no!
var hemma vid halv 4 unngefär?
har legat i soffan och kollat tv!
ikväll blir det andra avenyn och bara slappa!
tror oxå att jag kommer vara själv, så det kommer bli sjukt skönt(y)
men det blir lite kort på klädslen och sånt sen, för ska sätta på nån gå musik och bara sitta här!


- bara en gammal bild, hade inte på mig detta elr något, men ialla fall!
jag kan inte slita blicken ifrån dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0