dålig uppdatering...

...åå ja!

hej, det var ett tag sedan nu, men ska berätta lite!
i fredags; åkte jag som sagt till stan efter skolan, sen drog vi hem och på kvällen kom rasmus, och franz hem till mig där jag och emelie var:)
vi kollade film och lite sånt, dom drog hem vid 11, och då gick jag och emelie och la oss efter att ha följt dom en bit!
men vi somnade la runt 3 ngt ting?

lördag; vaknade kl 9, fixade oss och sen kom emelies familj och hämtade oss vid 10 i 10!
drog till stan och kollade på mariedals kläder, elr emelie provade och så!
sen gick vi istan en stund, sen kom mamma och pappa ner så då provade jag kläder:)
sen drog jag och emelie till engelbrekt och kollade på när rasmus spelade basket!
dit kom även jessica, och då bestämde vi oss för att dra på bio!
så vi gick hem till jessica, sen mig, sen emelie och där tog vi bussen ner till stan!
vi kollade på alice i underlandet, den va la okej!
men sen när vi kom ut, såg vi franz, molle o albin sitta där och dom väntade på rasmus dom skulle på bio:p
så vi stod hos dom i en halvtimme sen drog vi till bussen:)
åkte hem till emelie, va där en stund sen drog vi till mig jessica åkte hem vid 11, medans jag och emelie gick ut en stund, träffade cajsa och henny!
men sen gick vi och la oss o snacka i sängen igen, snackade och sommnade vid 1-2 kanske?

söndag; vaknade vid 10 kanske? låg kvar i sängen till 1, fixade oss på 10 min sen träffade vi rasmus vid stigen som hade emelies no; mapp!
så han följde oss hem:D
men hemma hos emelie pluggade vi och lite sånt, sen drog jag hem vid 6? klockan är nu halv 7 och jag ska snart duscha och fixa lite grejer tills imon!(y)
så där har ni förklaraingen vrf jag inte bloggat, men hoppas eran helg vart lika bra som min!:)
(bilder kommer senare, när emelie skickat och så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0