S O M M A R L O V

hej, urdålig bloggning från min sida, och dåligare kommer det bli!
för igår fick vi vårt efterlängtande sommarlov, underbart!

först hade jag skolavslutning i skolan, klockan 8.55-10.15
då kom pappa och hämtade mig, vi åkte och hämtade mamma som var på högskolan,
drog o kollade när kusinen sprang ut, grattis till studenten:)
sen åkte vi dit, åt god mat och pratade o allt möjligt!
slutade med att ja sommnade i soffan hos dom, hehe
ialla fall, drog vi hem, och vid 7 tiden åkte vi till mörks!
vi åt även god mat där, och sen stack jag o franz till wickan där massa med underbart folk var!
vi kollade film o allt möjligt, sjukt kul och en härlig första dag på sommarlovet, även fast det inte känndes som sommarlov!

men här kommer lite bilder från igår;




så här så jag ut i går då, nu kommer lite bilder från studenten;



det var alla bilder, hoppas allt är bra med er!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0