mörkret med musik

Tja, ligger i sängen i mörkret och lyssnar på musik, tänk att man kan ha så mysigt med bara sig själv! fast jag hade inte tackat nej med en vänn jämte mig som man kunde legat och pratat lite med!
Fast nu gör musik jobbet, har en ny favvo låt på listan, my immortal.
om ni inte har hört den borde ni göra den, har suttit och översätt den innan idag, den är ju så sjukt fin.. ialla fall när jag tänker vem som sa att jag måste lyssna på den!
Ialla fall, jag skulle igentligen åka till varberg imorgon, fast jag drar med tåg på söndag istället, mot min underbara vänn emelie!♥
sen kommer även resten av familjen ner, så jag vet inte hur länge vi stannar i varberg?
jag får se!
jag orkar tyvärr inte lägga in ngr greklands bilder, ni får helt änkelt kolla på bdb och fb!
men nej nu ska ja sluta skriva, jag väntar på att emelie ska smsa mig, chaao!
jag saknar inte dig,jag saknar den du än gång var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0