vinnare-bua cup!

Hej, samlades kl 8.30 idag i sjöbohallen!
vi vann alla matcher i gruppen och gick vidare till semi!
Så jag,jasse,emelie,emilia o ellen drog till knalle och käka(y)
Sen så spelda vi semi mot bergdalen/brämhult, vi vann med 2-0!
och finalen väntade- sjömarken/sandrared då vann vi med 3-0!
Grymt bra spelat tjejer!
Vi sjöng för fanny på plan och hela hallen sjöng med!
Pötte in henne i duschen! hoppas du alltid kommer minas denna fördelsedagen!
(+ du släppte inte in ett ända mål!)
Aja sitter här med emelie nu;*

Här kommer bilder;


Jag då!

Jag och jasse!

jasse och jag!

LAGET!

fanny efter duschen!

jag!

massa folk!

massa folk!

fanny, danielsson, jasse!

julia, fanny, jag, sandra!

massa med folk!

massa med folk!
- haha vad gör jag?

jag gör försöker göra armhävningar!

jessy, jasse, fanny, jenny!

massa folk!

massa folk!

mkt folk! HAHAH

danielsson och jag!

haha, kolla jag!;o

Kommentarer
Postat av: e m i l i a

amanda , fisken kekade upp alla ;o

till & med bergdalen/brämhult , hahahahaahhaahaha;p

gryymt spelat ;D<3

2010-02-07 @ 11:57:46
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0