camillafällmar



- millan, du är något över bäst, du är helt jävla obeskrivlig!
jag har en jävligt tur som har en vän som dig!
du finns ialla stunder, vare sig svåra elr lätta lägen, så kan jag alltid komma till dig.
minnen tsm o ja det har vi, tänk bara somras!
jag vet att jag skriver det typ  helta tiden men hur jäkla underbart hade vi inte igentligen?
det va du och jag mot alla andra!
När allt känns sämst säger du; tänk på isomras, och du har rätt man mår så sjukt mkt bättre då!
Hur ska jag ens kunna förklara för dig hur glad jag är att jag har dig!
Och nån skulle vilja ta dig ifrån mig så hade dom tat mitt liv!
för du är mitt liv!
En sekund utan dig är som en evighet, så hur fan ska jag klara mig när du åker till cypern och jag till grekland isommar?
Men ialla fall, ta vara på dig vännen, kom till mig om det är ngt, för du ska fan inte ta imot skit, för det är du inte värld!
Men SYSTER hand i hand livet ut, du och jag, jag och du?

- jag älskar dig något obeskrivligt♥


Kommentarer
Postat av: syster<3

älskar dig så enormn mycket!!!! du är mitt liv!<3

älskar dig syster du ch jag, jag och du! ;*

2010-02-25 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0