en vän skickade en dikt...

...till mig igår och sa amanda denna stämmer verkligen in på dig!
så jag är tvungen att lägga ut den;
Det är rätt så underligt
De tårar jag trodde var oändliga torkade faktiskt ut
Det ansikte jag lovade att aldrig glömma har börjat suddas ut
De känslor jag tyckte var så starka har nu börjar svalna
Det jag trodde jag behövde mest i livet kunde jag visst klara mig utan
...All den sorg jag trodde skulle vara i en evighet
hittade faktiskt ett slut
Det är rätt så underligt
De tårar jag trodde var oändliga torkade faktiskt ut
Det ansikte jag lovade att aldrig glömma har börjat suddas ut
De känslor jag tyckte var så starka har nu börjar svalna
Det jag trodde jag behövde mest i livet kunde jag visst klara mig utan
...All den sorg jag trodde skulle vara i en evighet
hittade faktiskt ett slut

Kommentarer
Postat av: jasmine

åh amanda jag älskar dig så mycket, vet du det!

2010-09-12 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0