min lördag

hej, har inte riktigt hunnit blogga..
ialla fall min lördag;
vaknade runt halv 9 tiden;o jag o mamma åkte in till knalle vid 10 tiden, köpta nya grässkor som sagt!¨
Åkte hem, åt soppa.. sen drog jag till emelie, vid 14 samlades vi, riktigt taggade...
matchen slutade tyvärr 3-4 till B/B, men vi kämpade, och vi kunde vunnit om vi hade orkat ända in till slutet...somm vi tyvärr inte gjorde;/
ialla fall...åkte hem, millan o cajsa kom och jessica.
vi drog till ica köpta lite godis, chips o dricka(y)
vi gjorde allt möjligt igår kväll, men runt 10 tiden kanske? drog vi ut o träffa molle o max, kom hem vid 12?
då sätte vi på; säg att du älskar mig, men det slutade med att millan o cajsa somnade så jag o jessica tittade klart, sen väkte vi dom och vi gick o la oss, somnade runt 2 tiden?!
Det var min lördag, bilder kommer:)

lite om min söndag då oxå; vaknade upp, käka sen drog dom...har bara lattat mig, men har nys vart på elfsborg som jag först inte skulle gå på, pga att jag inte mådde super..men fick bli så ändå!
men nej nu ská jag slute skriva här så ni kan få se lite härliga bilder kanske...kan dock inte bjuda på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0