fredag, och vi taggar

ni tror säkert det taggas BBN, men nejnej, här taggas det match imon mot B/B!

hej, skolan idag var helt OK. emelie o johanna kom till boda när dom slutat så vi gick hem, vi drgo hem till wickan en stund, sen drog jag o emelie till mig och dom andra spreds ut lite överallt...ialla fall!
Jag o emelie var här en stund, bara snacka, nöörda data, och aa...
sen så drog vi till emelie ialla fall efter jag ätit!
Där bara vi titta på tv och laddade inför matchen imon mot B/B!
imon på förmiddan ska jag ialla fall dra ner till stan med mamma-> köpa grässkor(y)
sen är det samling kl 14.00 på brämhults plan! vi tar detta nu tjejer!!!!
Men ska dra mig, och juste, efter matchen imon drar jag o jessica(motståndare) haha, hem till mig och så kommer millan o cajsa, vi ska va här o bara chilla imon, gött moos!
men orkar inte blogga mer idag, o jag vet att bloggningen är urkass....men godnatt!!




bjuder på 3 cammbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0