allt i ett och samma trams

hej där, han inte blogga igår, för hade helt upp hela dan!
ialla fall min fredag; skolan först som vanligt, sen gick jag hem med rasmus och wickan som följde mig en bit!
sprang bara in och lämna väskan sen drog jag till emelie, där jasse och emilia var!
vi drog ialla fall ner till stan, luffade runt där lite!
Sen drog vi hem efter ngr timmar, först till emelie sen till mig!
vid 9-halv10 tiden drog vi till braämhult, träffade massa folk, bland annat rasmus, molle m.m....
vid typ 11 tror jag, gick jag och emelie (dom andra åkte hem vid halv 11?) till wickan ialla fall, stanna där i 30 min, sen drog vi hem, la oss tunt 1 tiden!

idag; mamma kom in o väckte oss vid 20 i 8, vi gick upp och fixa oss och åt, sen åkte vi ner till kransmossen!
har dömt hela dan, samanlagt blev det 14 matcher, och tjänar drf 400 spänn(y)
men kom nys hem, ska hoppa in i duschen nu, sen vet jag inte vad som händer ikväll? måste allt hitta på ngt kul(A)
Men nej ska springa ner i dushen nu, hööörs!


- ni är bra, bättre, bäst


Kommentarer
Postat av: e m i l i a

du är bra bättre bäst<3

2010-04-18 @ 15:47:08
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0